torsdag 23. mai 2013

Kjenninger i melkekjøla


Denne turen her... gikk på butikken.
I dag var jeg egentlig bare der sammen med et annet menneske. Det var en tilfeldig og overraskende oppdagelse. To kjenninger inni melkekjøla. En hest og et menneske. Meg og Knerten på en haug av melkekartonger. Så nå kan det nemlig kjøpes Ida og Knerten på kartong. Det ble jeg jo bare nødt til å gjøre.. Men hjemme hos meg selv, så var vi jammen allerede i kjøleskapet her. Jeg hadde jo allerede kjøpt melk, uten å registrere dette...
Det var en fotokonkurranse i 2012. Man kunne delta under forskjellige tema, og husker jeg riktig var temaet for bidrags bildene "Sammen" denne perioden. Bildene kunne motta stemmer, og med de så ble vi dytta til topps som ukesvinner ei uke. Deretter var det jury som valgte ut måndesvinnere. Dit kom vi oss ikke, men vi kom oss visst på melkekartongen. For på dem har Tine nå tatt i bruk noen av d innsendte vinnerbildene.


1 kommentar:

  1. Synes du har en superfin blogg! Keep up the good work! :)

    SvarSlett