mandag 3. juni 2013

7-toppstur Bodø

Årlig arrangeres det 3- og 7-toppstur her i Bodø. Denne gangen det niende året, og for meg det syvende året jeg gikk. I år gikk jeg turen på lørdagen, hvor jeg første halve delen av turen, fra Bodin til Rønvika var med på å merke løypa. Med en flott gjeng og i stekende varme! I Rønvika forlot jeg de andre og gikk resten av løypa tilbake til Bodin for meg selv.
For et år siden var Knerten med gjennom hele 7-toppsturen, men i år var det allt for varmt til å tenke tanken.
Tilbake på Grønnåsen var det Knerten sin tur til tur. Vi tok turen over Hunstadtoppen.
Søndag bar det tidlig avsted for å være klar på Linken til å møte de flere tusen andre som passerte den på sin 3- eller 7-toppstur. Der sto vi halve styret til DNT ung Bodø, som hadde ansvaret for denne toppen og klipping av kortene der.




Knerten kontrollerer merkinga på Hunstadtoppen

Gode vennerstund på Hunstadtoppen <3 tatt med selvutløser


Knerten møter ei ny venninne

 
Knerten på 7-toppstur 2012

Knerten i mål etter turen


 DNT ung Bodø på Linken






Meg tatt av Marte Dalhaug

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar