tirsdag 18. juni 2013

Tillitsvalgtsamling, barnedåp, brudd og hundepass

Helga startet med tilltisvalgtsamling på Gjælentunet med DNT. Jeg hadde bare en dagstur dit på lørdagen, da den faglige delen ble holdt. Mens mange kom allerede fredagen og de aller feste overnattet til søndag. På tur hjem engang på natten møtte jeg både elg og hare på turen.
Søndag var det barnedåp for lille Leon Andrè.
Deretter hentet jeg Nero som skal være samboeren min en liten stund fremover, mens familien hans er i Tyrkia. Tilbake hos meg selv, klarte jeg på mystisk vis skade fingeren når jeg flyttet hundeburene i fra en annen bil til min egen. Bestemmte meg for å se det an om det bare var akutt veldig vondt, og kanskje ga seg litt med tid. Så det ble en liten tur på keiservarden, deretter hunstadtoppen med Nero. Men "bare en finger" kunne få til å gjøre fryktelig vondt, så det ble et halvt døgn med legevakt og sykehuset. Og ble påvist et lite brudd i ringefingeren. Typisk Ida!








 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar