fredag 5. juli 2013

Sommergjest

Knerten er egentlig satt på sommerbeite for sommeren. Men på mandagen ble han med til Grønnåsen en liten tur, for å bli med videre opp på Keiservarden utpå kvelden. Etter turen ble han værende på Grønnåsen... Han fikk bo her i hagen noen dager. Og det ser det ut til at han trivdes med. Jeg er heldig med å ha en hest som ikke er allt for avhengig av å ha andre hester rundt seg. Knerten er kosete og sosial, humrer og prater med meg, og iblandt får jeg vrinsk som svar når han hører stemmen min. Her om dagen slo han seg ned i lamme meg når jeg lå med skrivesaker på plenen i varmen. I tilegg har det vært veldig greit å ha en kamerat å bare gå utfor døren til gjennom natten når jeg ikke får sove. Så har vi fartet rundt på litt forskjellige turer disse dagene. Rideturer og spaserturer. I midnattsol, i regnvær og på nattestid. Vi har gledet en gammel dame, hentet frem barnesmil og vi har fått hyggelige kommentarer på hvordan andre ser forholdet vårt.
Knerten er best, en fantastisk kar <3


Onsdag var jeg ganske så uheldig med å tråkke inn på eiendomen til familien jordveps!! Det var helt grusomt! Faktisk vondere å stikkes av veps, enn å få en bruddskade
. I hvertfall sammenlignet med de jeg har måttet kjenne på.

Midnattsol på Keiservarden








Skal vi kanste pinne?

Drikkepause

Knerten oppdaga en bevegende sak i veikanten








 Litt glimt i fra mobilen;

God morgen der


Jeg stresser ikke med å være langt i fra andre hestevenner

Viktig å overvåke at allt går fint for seg i trafikken innimellom spisinga

Wæow, hva er nå dette? På travbanen??

Nattur på Hunstadtoppen

Omsider vaska


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar