søndag 5. januar 2014

Finnkonnakken på vinterstid

Denne kroppen vandret ute denne dagen også. Her er bilder fra en liten tur på Finnkonnakken sammen med Espen. Var fint oppover der i dag. Møtte to andre som vi ble gående sammen med til toppen. Oppe på toppen så ble det en liten felles turnøkt. Bare de bak kameraene som fikk tid til å kjenne på at vind og kulde kunne komme til å ta et lite grep.
Å stå på hender ble et vanskelig prosjekt
. Vinden fikk skylda, men etter forsøk på forsøk merket jeg at det var armen som ikke ville samarbeide. Gikk så fint å ta sats og slenge beina opp mot luften, men når vekta til kroppen skulle over i armene, så bare sviktet høyresiden. Da er det fint å ha en tålmodig fotograf ;) 

Steigtinden


Mjelletindene og Festvåg

Mistfjorden

Skyene hadde ikke lyst til å la oss se sola i dag

Dårlig samarbeid med høyrearmen - Tatt av Espen

Tatt av Espen

Fuglen letta  fra denne toppen og tok turen videre på Keiservarden - Tatt av Espen

Ja, vi kom oss ned like hele begge to!

Fjellene til Kjerringøy speiler seg i vannet

4 kommentarer:

  1. Hvordan merket du at det var tretthetsbrudd ? Type smerter og hvor ? Jeg så nemlig at du hadde en gang gått på deg et brudd i foten. Mulig jeg også har det, men usikker på om det er brudd eller en belastningsskade

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke brudd i armen altså, slo den bare veldig i romjula. Har ikke vondt lenger, men den vil bare ikke samarbeide helt ;)
    I foten har jeg hatt et tretthetsbrudd ja, og det merket jeg egentlig ikke selv. Hadde vondt, men jeg gikk rundt uten å trå noe særlig på hælen, fordi det var værst. Trodde bare jeg plagdes litt med foten, siden jeg ikke hadde skadet meg på noen måte. Var egentlig i kontakt med en lege i en annen sammenheng hvor det bare ble bestemmt å ta et rønkenbilde for å se. Hadde gått med det i 4 uker da.

    SvarSlett
  3. Okei, takk for svar :) Skal til legen, så da får vi se. Jeg har jo egentlig vondt oppå foten. Har benskjørhet pga flere år med alvorlig anoreksi, så det kan muligens være et brudd.. Eneste behandling er vel å ta det litt mer med ro

    SvarSlett
    Svar
    1. Får håpe det ikke er brudd da! Har også beinskjørhet, og det er ikke noe særlig. Men jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere når jeg bare skal la noe gå over, eller om jeg bør ønske en sjekk. Har jo hatt noen brudd, men også noen falske alarmer. :)

      Slett